Dietele de slabit in sarcina: bine-venite sau periculoase?

Diete in timpul sarcinii, Instrumente de sănătate

All rights reserved doc. Ce mancam in timpul sarcinii: in ce consta dieta femeilor gravide Atunci cand ramai insarcinata, te gandesti mai ales cum sa faci sa te mentii cat mai sanatoasa pentru tine si pentru cel mic. Se recomanda miscare, dar si odihna pe masura, un program bine stabilit, lipsa stresului. Mare grija, insa, la alimentatie!

Ce mancam in timpul sarcinii: in ce consta dieta femeilor gravide

O alimentatie sanatoasa si echilibrata in timpul sarcinii implica mai multe aspecte: un corp sanatos, puternic, un mediu sanatos pentru cel mic. Alimente de evitat Alimente de tip fast-food In mod cert, acestea nu sunt recomandate nici in perioadele normale, cu atat mai putin in timpul sarcinii. Daca poftesti la astfel de mancaruri, fa-ti acest capriciu, insa o data la doua saptamani, si mai bine alege mancarea chinezeasca sau alimente diete in timpul sarcinii mai putin procesate.

diete in timpul sarcinii

Branza si laptele nepasteurizate Poate parea putin probabil ca vei mai gasi astfel de produse in supermarketuri, insa, ca masura de precautie, verifica atent eticheta! Fructe si legume nespalate Spala bine toate fructele si legumele inainte de a le consuma.

Poti chiar sa le decojesti pentru a te asigura ca ai indepartat bacteriile. Carne cruda si conserve Daca esti fan carpaccio sau tartar, ar fi bine sa renunti la ele in aceasta perioada.

diete in timpul sarcinii

Carnea nefacuta sau cruda poate contine diverse bacterii sau virusuri care te pot afecta. Cofeina In timpul sarcinii se recomanda o cana de cafea pe zi.

Nu depasi aceasta cantitate!

diete in timpul sarcinii

Ce alimente sa consumi In timpul celor noua luni trebuie sa mentii o dieta echilibrata si cat mai diversificata. Iata din ce poti alege. Fructe si legume In mod evident, sunt cele mai recomandate. Mananca cel putin cinci bucati de fructe si legume pe zi. Incearca sa nu le repeti, ci sa ai o dieta cat mai diversificata. Fructele pot fi proaspete, congelate, la conserva, uscate sau transformate in sucuri. Nu uita sa speli bine fructele si legumele.

Proteine Sunt vitale in timpul sarcinii, pentru ca ajuta la stimularea productiei celulare si ajuta in procesul de vindecare.

Cuvinte cheie de căutare

Le gasesti in carne si peste. Daca esti vegetariana, cauta seminte cat mai bogate in proteine. Surse de proteine pot fi si: fasolea boabe, nautul, pestele, ouale, carnea evita ficatulcarnea de pasare de curte, nucile. Calciu Ai nevoie de el pentru tine si pentru dezvoltarea armonioasa a celui mic.

Care este alimentaţia corectă în timpul sarcinii. Sfaturile specialiştilor

Consuma lapte, branzeturi si iaurturi cat mai des. Calciul este un nutrient de care corpul are nevoie, pentru a construi dinti si oase puternice. El permite sangelui sa se coaguleze normal, permite buna functionare a muschilor si a nervilor si ajuta inima sa bata normal.

Acum, ca sunt insarcinata, ar trebui sa mananc altfel? Pentru ca vei deveni mama este foarte important sa mananci sanatos. Mai jos iti aratam cum poti sa obtii toti nutrientii de care aveti nevoie, atat tu, cat si copilul tau. Daca stii ca nu te-ai hranit corespunzator nevoilor tale, este cu atat mai important sa iti calculezi mesele echilibrat, in asa fel incat sa acoperi acea gama variata din toate cele patru categorii de nutrienti: Fructe si legume. Le poti cumpara proaspete, conservate, congelate, uscate sau stoarse.

Fatul are nevoie de o cantitate considerabila de calciu pentru a se dezvolta. Cele mai bune surse de calciu sunt produsele lactate: laptele, branza, iaurtul. Gasesti calciu si in legume verzi broccoli, spanacmazare uscata si fasole boabe. Carbohidrati Ii gasesti in painea integrala si in cerealele integrale. Alimentele ce contin amidon pot fi consumate in sarcina. Carbohidratii sunt o sursa importanta de energie, contin anumite vitamine si fibre.

Ei includ, printre altele, painea, cartofii, cerealele de la micul dejun, orezul, pastele, noodles-ii, meiul, fulgii de ovaz, ignamele si malaiul. Alimente hranitoare si cu multe beneficii pentru gravide Mentinerea unei diete sanatoase in timpul sarcinii este foarte importanta, mai ales ca in aceasta perioada, corpul tau are nevoie de nutrienti in plus, de vitamine si minerale suplimentare.

Meniu cont utilizator

De fapt, este posibil sa ai nevoie de de calorii in plus, in fiecare zi, in cel de-al doilea si al treilea trimestru. Iata cateva dintre alimentele pe care poti sa le mananci cand esti insarcinata Produse lactate - Lactatele sunt cele mai bune surse alimentare de calciu si iti ofera mari cantitati de fosfor, diverse vitamine din complexul B, magneziu si zinc.

Iaurtul, in special iaurtul grecesc, este foarte benefic pentru femeile insarcinate.

diete in timpul sarcinii

Acesta contine mai mult calciu decat alte produse lactate. Leguminoase - Acest grup de alimente include lintea, mazarea, fasolea boabe, nautul, boabele de soia si arahidele. Leguminoasele sunt surse excelente de fibre, proteine, fier, acid folic vitamina B9 si calciu, iar corpul tau are nevoie de toate in timpul sarcinii.

Articole recomandate din categoria Alimentatia in sarcina

Somon - este foarte bogat in acizi grasi esentiali Omega 3. Multe femei insarcinate nu au un aport corespunzator de Omega 3 din dieta lor. Acestia se gasesc in pestele gras si ajuta la dezvoltarea creierului si ochilor fatului. Cereale integrale - acestea pot ajuta gravidele sa isi intruneasca necesarul mai mare de calorii, in special in trimestrele al doilea si al treilea de sarcina.

  • Dietele de slabit in sarcina: bine-venite sau periculoase? - Slab sau Gras
  • Vreau sa slabesc sanatos 5 kg
  • Alimentatia pe durata sarcinii
  • O femeie insarcinata trebuie sa faca efort fizic moderat zilnic, intre de minute pe saptamana, constand in mers pe jos, inot, gimnastica gravidei, pilates.

Cerealele integrale sunt bogate in fibre, vitamine si compusi vegetali. Sunt, in general, bogate in vitaminele B si magneziu. Ce vitamine si suplimente pot lua gravidele In anumite cazuri, daca ceai diuretic pentru slabit descopera o carenta lipsa in privinta anumitor nutrienti, el poate recomanda femeii, pe perioada sarcinii, acid folic in fiecare zi, suplimente cu vitamina D, suplimente cu fier daca exista o deficientasuplimente cu vitamina C, suplimente cu calciu, suplimente cu Omega 3 din ulei de peste.

Dietele de slabit in sarcina: bine-venite sau periculoase?

Omega 3dupa cum s-a aratat, sunt acizi grasi esentiali atat pentru dezvoltarea neurologica, cat si pentru dezvoltarea acuitatii vizuale la bebelus. Deficienta de Omega 3 este explicata diete in timpul sarcinii faptul diete in timpul sarcinii rezervele acestor grasimi bune sunt "secate" la femeile insarcinatedin cauza ca fatul foloseste acesti acizi grasi pentru dezvoltarea sistemului nervos.

Cercetarile au confirmat ca includerea acizilor EPA si DHA in dieta femeilor insarcinate are un efect pozivit asupra dezvoltarii fatului.

  • Dieta pentru sarcina - Totul despre Mame
  • Oana radu dieta pareri
  • Alimente de evitat in timpul sarcinii | Philips
  • Despre nutritie Nu exista o formula magica pentru o alimentatie sanatoasa in sarcina.