Fibrele te ajuta sa slabesti

Fibre pt slabit

Vedete din România care au slăbit spectaculos! Cum au reușit să slăbească zeci de kilograme

Deasemenea, amelioreaza simptomele sindromului colonului iritabil si scad nivelul insulinei. Aceste elemente nutritive au rolul de a scadea riscul aparitiei bolilor cardiovasculare, a unor forme de cancer, si a constipatiei.

Ce sunt fibrele?

fibre pt slabit

Fibrele sunt mici portiuni din plante care nu pot fi digerate de catre organismul uman. Se gasesc in fructe, legume, seminte, cereale si nuci.

fibre pt slabit

Ele nu se asimileaza din carne sau din produse lactate. Fibrele au un rol deosebit de important in hranirea muschilor care sunt angrenati in procesul de digestie.

Sus Regleaza colesterolul din sange Consumul alimentelor bogate in fibre ajuta la scaderea colesterolul rau din sange si la cresterea celui bun, contribuind astfel la reglarea nivelului acestuia si la prevenirea eventualelor complicatii. Efectul benefic asupra colesterolului apare datorita faptului ca fibrele impiedica absorbtia grasimilor nocive in organism. Fibrele previn cancerul de colon Fibrele sunt carbohidratii care combat cancerul de colonunul dintre cele mai raspandite tipuri de cancer din lume. In momentul in care ajung in intestine, fibrele se umfla, faciliteaza miscarile de eliminare a fecalelor si regleaza flora intestinala, contribuind la imbunatatirea tranzitului si a digestiei. Previn constipatia si hemoroizii Constipatia este o alta afectiune medicala extrem de raspandita la ora actuala in lume si favorizata de un stil de viata nesanatos, bogat in alimente nocive, stres, sedentarism etc.

Fibre solubile vs fibre insolubile Fibrele solubile se regasesc in fructe, legume, seminte, orez brun, orz; ele ajuta la prevenirea bolilor de inima si a unor tipuri de cancer. Fibrele nesolubile pot fi asimilate dint fructe, unele legume, cereale, seminte si celuloza; rolul lor este acela de a ameliora constipatia. Majoritatea legumelor si fructelor contin astfel de substante, insa poti apela oricand la suplimente alimentare, in cazul in care trebuie sa ameliorezi lipsa vreunui tip de fibre.

fibre pt slabit

Recomandări 15 alimente incredibil de săţioase Cantitatea zilnica de fibre recomandata este… … De 25 pana la 40 de grame in fiecare zi, iar daca vei manca cinci portii de fructe si trei portii de cereale integrale, vei acoperi nevoia de fibre a organismului.

Fibre pt slabit oamenilor insa, nu consuma decat jumatate din cantitatea de fibre zilnica recomandata, astfel ca numarul de cazuri de constipatie cronica este alarmant de mare.

fibre pt slabit

De aceea, exista cateva solutii de compromis: Argumente pro si contra consumului de fibre din surse naturale PRO: alimentele bogate in fibre contin si fitomolecule esentiale, care protejeaza sistemul imunitar.

PRO: alimentele bogate in fibre nu contin grasimi, si nici colesterol.

Două tipuri de fibre

PRO: de multe ori, fibrele continute in alimente au si componente solubile si componente nesolubile, fapt care previne aparitia bolilor. PRO: alimentele bogate in fibre au un gust foarte bun. CONTRA: daca nu iti plac fructele, legumele, cerealele integrale, nucile sau semintele, ai putea avea dificultati in asimilarea fibrelor in organism.

Argumente pro si contra consumului de suplimente pentru fibre PRO: unii oameni considera ca este mai usor sa inghta o pastila decat sa manance o portocala sau un mar.

Beneficiile fibrelor

PRO: poti cumpara un flacon mare de suplimente pe baza de fibre si nu mai e cazul sa iti faci probleme pentru tot restul lunii. Care sunt principalele surse usor accesibile de fibre Trebuie sa retii ca daca depasesti doza zilnica de maximum 35 de grame, organismul va ajunge sa fie privat de minerale.

Alimente bogate în fibre care ajută la slăbit 5 minute Dacă vrei să maximizezi beneficiile alimentelor bogate în fibre, trebuie să te asiguri că bei și suficientă apă pentru a le asimila în mod corespunzător.

In plus, orice cantitate de fibre necesita o cantitate direct proportionala de apa. Bea cat mai multa apa zilnic, mai ales daca ai mancat multe fibre sau ai luat suplimente alimentare. Alt aspect foarte important este sa nu faci abuzuri; creste treptat cantitatea de fibre. In continuare, iti aratam fibre pt slabit sunt sursele de fibre si ce cantitate contine fiecare.