Dieta Oshawa de 10 zile: slabire, detoxifiere, purificare

Regim de slabit oshawa

regim de slabit oshawa diete cu salate de slabit

Alimente nepermise Carne, carne de pasare de curte, oua si produse lactate; Peste si fructe de mare in exces ; Fructe in exces ; Seminte si nuci in exces. In plus, produsele pe baza de faina, cum sunt pastele si painea, pot fi consumate ocazional ca parte a unei diete macrobiotice.

regim de slabit oshawa dieta 7 zile 10 kg

Pana la o treime din aportul total de legume poate fi crud. In rest, legumele ar trebui sa fie preparate la aburi, fierte, coapte sau sotate. Dar Institutul Kushi recomanda evitarea cartofilor, rosiilor, vinetelor, ardeilor, spanacului, sfeclei si dovleceilor.

regim de slabit oshawa ce sa nu mananci sa slabesti

Includem in aceasta categorie si boabele de soia, care pot fi consumate sub forma de produse precum tofu, tempeh si natto. Supa Dieta macrobiotica implica si consumul a cani sau boluri de supa zilnic.

regim de slabit oshawa dieta cu mamaliga pt slabit

In majoritatea cazurilor, practicienii dietei aleg supe pe baza de soia, cum ar fi miso. Uleiurile Persoanele care urmeaza dieta macrobiotica folosesc, in general, ulei vegetal nerafinat pentru gatit si ulei de susan negru pentru aromatizare.

regim de slabit oshawa retete low carb cu pui

Dieta permite, de asemenea, folosirea uleiului light de susan, a uleiului de porumb si a uleiului din seminte de mustar. Condimentele Pentru a adauga aroma alimentelor, persoanele care urmeaza o dieta macrobiotica au tendinta de a folosi sare de mare, shoyu, otet din orez brun, otet umeboshi, prune umeboshi, radacina de ghimbir rasa, muraturi fermentate, gomasio seminte de susan prajitealge prajite si ceapa verde taiata felii.

  • Timp estimat de citire: 2 minute, 47 secunde Aceasta dieta este poate cea mai severa, dar in acelasi timp si cea mai eficienta dintre cele propuse de dr.
  • Dieta Oshawa de 10 zile: slabire, detoxifiere, purificare
  • Pune apa la fiert, adauga sarea apoi meiul si acopera oala.
  • Regimul Oshawa - Slab sau Gras
  • Food Health Dieta Oshawa, originară tocmai din mănăstirile japoneze Dieta Oshawa este una aparent simplă, însă foarte greu de pus în practică: presupune ca timp de 10 zile să mănânci cereale Yang — grâu, orez integralhrișca, secară, orz, ovăz sau mei.
  • Supliment alimentar pentru slabit

Bauturile Alaturi de apa de izvor sau de apa de fantana de calitate superioara, dieta macrobiotica poate cuprinde ceai de kukicha, ceai de tulpina, ceai de orez brun prajit, ceai de orz prajit si ceai de radacina de papadie. Alcoolul, bauturile cu cofeina si bauturile indulcite nu sunt recomandate. Produsele animale In timp ce carnea rosie sau alba, ouale si lactatele sunt de obicei evitate in dieta macrobiotica, o cantitate mica de peste sau fructe de mare poate fi consumata de mai multe ori pe saptamana.

Dieta Oshawa: 3 retete care te ajuta sa slabesti

Pestele si fructele de mare sunt consumate de obicei cu hrean, wasabi, ghimbir, mustar sau daikon ras. Fructele Dieta macrobiotica permite consumul fructelor locale de mai multe ori pe saptamana.

Putem include aici mere, pere, piersici, caise, struguri, fructe de padure si pepene galben. Fructele tropicale precum mango, ananas si papaya sunt, in general, evitate cu exceptia cazului in care locuiesti la tropice. Semintele si nucile Semintele si nucile pot fi usor prajite si condimentate cu sare de mare sau shoyu.

regim de slabit oshawa ceaiul de ghimbir slabeste

Nucile si semintele sunt dense in calorii, avand — de calorii per portie de 30 de grame. Astfel ca este foarte usor sa exagerezi cu consumul acestora fara sa iti dai seama. O portie de 30 de grame inseamna aproximativ un sfert de ceasca. Zaharurile si indulcitorii Alimentele dulci in mod natural cum ar fi merele, dovlecii, fasolea adzuki si fructele uscate sunt ideale pentru deserturi macrobiotice foarte bune.

Dieta Oshawa, dieta care promite marea cu sarea. De ce am esuat dupa 3 zile

Evita zaharul, mierea, melasa, ciocolata si roscovele. Regim de slabit oshawa, in schimb, sirop de orez, malt de orz si amazake o bautura dulce din orez. Timingul recomandat In mod ideal, ar trebui sa mananci doar de doua sau trei ori pe zi si sa te opresti inainte de a te simti plin.

In timpul meselor, incetineste ritmul si mananca in mod constient, ceea ce te va ajuta sa previi alimentatia in exces.

Dieta Oshawa de 10 zile: slabire, detoxifiere, purificare

In plus, mestecarea cu atentie a fiecarei guri de mancare va favoriza si digestia. Carbohidratii complecsi, asa cum sunt cerealele integrale, au nevoie de o anumita enzima din saliva pentru a fi absorbite complet. Straduieste-te sa mesteci fiecare gura de 50 pana la de ori. Daca ti se pare descurajant, poti incepe cu mestecarea de 20 — 30 de ori a fiecarei imbucaturi.

De asemenea, se recomanda sa mesteci de multe ori mancarea, pana cand este aproape lichefiata. Ar trebui sa mananci alimente numai pentru a-ti satisface foamea. In plus, trebuie sa bei apa sau alte bauturi, cum ar fi ceaiul de orez brun sau ceaiul din radacina de papadie, doar pentru a-ti potoli setea. Care sunt beneficiile regimului de slabit Oshawa? Desi poti - si probabil vei - pierde in greutate cu dieta Oshawa, aceasta abordare este mai mult un stil de viata decat un regim de slabit.

Ponturi si resurse Este important ca in cadrul unei regim de slabit oshawa macrobiotice sa eviti procesarea si sa te rezumi la alimente intregi — de preferinta organice si locale, ori de cate ori este posibil. Utilizeaza moduri de a gati cu continut scazut de grasimi, in special metode pe baza de apa, cum ar fi brasarea, gatirea la aburi sau fierberea.

Dieta Oshawa: principii, alimente permise si interzise

Cei care urmeaza cu strictete dieta macrobiotica pregatesc mancarea numai in vase din otel inoxidabil, smalt, lemn, sticla sau vase din ceramica si evita sa gateasca cu energie electrica in cuptoare cu microunde sau cuptoare electrice.

Argumente pro Pune accent pe ingrediente sanatoase Dieta macrobiotica este saraca in grasimi, zahar si alimente procesate de orice fel. Este bogata in fibre si alimente sanatoase si nutritive, cum ar fi cerealele integrale si legumele.