Banner articol inceput

Dieta cu oua oana cuzino, Pin on Dieta si exercitii

Zenivers Miercuri, Deși este un regim destul de sever, care impune o alimentație restrictivă ce poate destabiliza metabolismul dacă nu este respectată cu atenție, rezultatele pe care le poate oferi în numai 13 zile sunt uimitoare.

Poți slăbi chiar și până la 20 de kilograme și obține silueta mult visată în mai puțin de două săptămâni. Cel mai important lucru pe care trebuie să îl știi, însă, despre dieta daneză este că dacă o întrerupi după șapte zile, o poţi relua după șase luni, iar dacă reuşeşti să o duci până la capat, dieta cu oua oana cuzino poţi relua după un an.

How to Lose -22 Pounds in a Week ( EGG DIET ) - KATHERINE WILSON

În timpul dietei daneze, greutatea scade relativ repede datorită unei diminuări semnificative a cantității de grăsimi și de carbohidrați pe care le consumi.

Cunoscută și sub numele de dieta care schimbă metabolismul sau de dieta de 13 zile, această cură a stârnit numeroase controverse, în special după ce a fost recomandată de cunoscuta Oana Cuzino. Cu toate acestea, continuă să se numere printre cele mai populare cure de slăbit și să facă fericite o mulțime de femei care își doresc să scape de kilogramele în plus.

Așadar, chiar dacă părerile privind regimul sunt împărțite, persoanele care au obținut rezultate pozitive cu ajutorul acestuia recomandă încercarea dietei daneze originale măcar o dată la 2 ani.

Meniul dietei daneze: Mic dejun — o ceaşcă de cafea şi un cub de zahăr.

reteta slabire oana radu

Prânz — două ouă fierte, g de spanac şi o roşie. Cină — g friptură de vită şi o salată cu ulei de măsline şi zeamă de lămâie.

Dieta sănătoasă, dar și eficientă de la Oana Cuzino

Ziua 2 Mic dejun — o ceaşcă de cafea şi un cub de zahăr. Prânz — g de şuncă şi un iaurt natural. Ziua 3 Mic dejun — o ceaşcă de cafea, un cub de zahăr şi o felie de pâine integrală.

regim alimentar de slabit

Prânz — două ouă fierte, o salată şi o felie de şuncă. Cină — ţelină fiartă, o roşie şi un fruct proaspăt. Ziua 4 Mic dejun — o ceaşcă de cafea, un cub de zahăr şi o felie de pâine integrală. Prânz — ml suc de portocale şi un iaurt. Cină — un ou fiert, un morcov ras şi brânză de vaci. Ziua 5 Mic dejun — un morcov mare ras.

  1. Ceva pentru slabit
  2. Retete inedite de sushi cu care-ti vei uimi invitatii ou crud Ai invitati la masa si nu vrei sa-ti astepti oaspetii cu mancaruri traditionale romanesti?
  3. Mancare consistenta de slabit
  4. Diete rina retete

Prânz — cod fiert cu zeamă de lămâie şi o linguriță de unt. Cină — g de friptură şi o ţelină rasă. Ziua 6 Mic dejun — o ceaşcă de cafea, un cub de zahăr şi o felie de pâine integrală. Prânz — două ouă fierte şi un morcov.

Pin on Dieta si exercitii

Cină — pui şi o salată cu cu ulei de măsline şi zeamă de lămâie. Ziua 7 Mic dejun — o ceaşcă de ceai fără zahăr. Prânz — doar apă cât de multă. Cină — g de cotlet de miel şi un măr verde. Ziua 8 Mic dejun — o ceaşcă de cafea şi un cub de zahăr.

Cină — g de friptură de vită şi o salată cu ulei de măsline şi zeamă de lămâie. Ziua 9 Mic dejun — dieta cu oua oana cuzino ceaşcă de cafea şi un cub de zahăr. Prânz — g de şuncă şi un iaurt. Ziua 10 Mic dejun — o ceaşcă de cafea, un cub de zahăr şi o felie de pâine integrală. Prânz — două ouă fierte, o felie de şuncă şi o salată.

Cină — o ţelină fiartă, o roşie şi un fruct proaspăt. Ziua 11 Mic dejun — o ceaşcă de cafea, un cub de zahăr şi o felie de pâine integrală. Prânz — ml suc de portocale şi un iart. Cină — un ou fiert, un iaurt şi brânză.

pastile de slabit visislim prospect

Ziua 12 Mic dejun — un morcov mare ras. Prânz — g de cod fiert, un iaurt. Cină — g de friptură de vită şi o ţelină rasă. Ziua 13 Mic dejun — o ceaşcă de cafea, un cub de zahăr şi o felie de pâine integrală. Prânz — două ouă fierte tari, un morcov mare, ras. Cină — g de pui şi o salată.

Oana Cuzino – carte de vizită

Reguli ale dietei daneze: Trebuie să mănânci întotdeauna la aceeași oră: micul dejun trebuie înainte de ora 9. Codul poate fi înlocuit cu păstrăv sau calcan. Nu este permisă înlocuirea cafelei cu ceaiul sau a ceaiului cu cafeaua. Iaurtul pe care îl consumi trebuie să fie nepasteurizat, fără zahăr sau fructe. Nu este permisă sarea sau folosirea altor condimente.

Nu bea alcool,mânca dulciuri sau alte snacksuri. Nu este permis consumul alimentelor prăjite. Se recomandă administrarea unor vitamine și minerale pentru a preveni deficiența de nutrienți.

Orice abatere de la dietă duce la oprirea acesteia.