9 sfaturi pentru a slăbi mai repede. Ce să faci ca să accelerezi procesul de slăbire

Trucuri pentru slabit, TRUCURI pentru SLABIT

trucuri pentru slabit

Din păcate pentru cei care nu au timp să gătească trucurile pentru a mânca mai puţin tind să se concentreze pe evitarea produselor procesate şi a mâncării fast-food.

Dacă tot ce foloseşti este cuptorul cu microunde, atunci aceste sfaturi nu sunt prea realiste pentru tine.

20 de trucuri de slăbit care chiar funcţionează

Din fericire, există multe alte alegeri slabit emag pe care le poţi face pentru a reuşi să pierzi din greutate. Redactia CSID Trucuri pentru slabit mai des întâlnită şi cea mai eficientă strategie de a slăbi este să mănânci mai puţin şi să faci mai multă mişcare.

Ţine fructele la îndemână Cea mai uşoară schimbare pe care o poţi face în dietă, cu cele mai mari efecte, este să îţi alcătuieşti mesele în jurul legumelor şi fructelor. Dacă asta pare complicat şi dificil, nu trebuie să fie: fructele pot fi mâncate oricând şi oriunde — şi pot fi luate la pachet cu uşurinţă.

trucuri pentru slabit

Dacă le pui în locuri vizibile o să ai mai multe şanse să le consumi. Alege carbohidraţii potriviţi Nu, nu trebuie să renunţi complet la carbohidraţi pentru a pierde din greutate.

Meniu cont utilizator

Dar ceeea ce poţi face este să îi alegi pe cei mai buni. Introdu în dieta ta carbohidraţii din cereale integrale.

3 sfaturi / trucuri de slabit (fara dieta, fara sala) partea 1

Alege orez brun în locul celui alb şi pâine integrală sau cu cereale în locul celei albe şi procesate. Recomandări De ce eu mă îngraş şi tu nu?

Cuvinte cheie de căutare

Alege cu atenţie gustările Eşti la birou, se apropie ora 4 şi ai poftă de …ceva dulce. Înainte de a da fuga la automat, încearcă să îţi dai seama dacă ai nevoie de o gustare sau doar de o pauză! Dacă îţi este foame, alege o gustare delicioasă, dar sănătoasă. Aici aveţi o listă cu 10 gustări sub de calorii.

8 trucuri de slăbit pentru persoanele care nu au timp să gătească

Mânâncă doar jumătate de porţie Ieşitul în oraş poate fi scuza perfectă pentru a renunţa la moderaţie şi a-ţi comanda o porţie generoasă de paste. Înainte de a-ţi fi adusă comanda, roagă chelnerul să îţi pună la pachet jumătate din porţie. Studiile arată că dacă mâncarea este în faţa trucuri pentru slabit, avem tendinţa să o mâncăm pe toată.

Aşa că, pur şi simplu înlătură această opţiune.

Trucuri de slăbit - cum să nu renunţi la mâncare

O altă soluţie ar fi să împărţiţi un antreu cu o trucuri pentru slabit sau să comandaţi doar o salată şi o supă. În felul acesta vă bucuraţi de experienţa plăcută a unei seri în oraş, dar nu o să vă îndepărtaţi de la dietă. Nu vă puneţi în situaţii care favorizează alimentaţia nesănătoasă Alegerile sănătoase în toate sferele vieţii tale pot fi de ajutor şi în ceea priveşte obiceiurile alimentare.

Este mult mai probabil să alegi alimente nesănătoase în momentele în care eşti obosit, mahmur sau foarte stresat. Unele dintre aceste tentaţii sunt biologice, altele sunt de ordin psihologic, aşa că învaţă să faci faţă mâncatului pe fond emotional.

trucuri pentru slabit

Adaugă în comanda ta o garnitură sănătoasă Dacă nu ştii să găteşti sau nu ai timp, probabil comanzi acasă sau mănânci în oraş de cele mai mult ori. Dar o dietă bogată în dulciuri şi mâncare nesănătoasă nu o să te ajute să slăbeşti.

Personalizează-ţi comanda adăugând garnituri sănătoase. Dacă mânânci o salată sau o supă la început, vei consuma mai puţine calorii la masa principală.

Trucuri pentru slabit – mici dar eficiente

Fă schimbări mici Schimbări atât de mici, încât nici nu vei observa faptul că tai din calorii. Alege un blat de pizza subţire şi din cereale integrale în locul celui pufos. Adaugă oţet balsamic în salată în locul unui dressing cumpărat din comerţ.

Nu mai pune o a doua felie de caşcaval în sandiviş.

Trucuri de slăbit - ascunde mâncarea în spatele frigiderului

Sunt multe feluri în care puteţi elimina sute de calorii fără mare efort. Învaţă cum trebuie să arate o porţie normală Probabil ai observat că o porţie de paste la restaurant este întotdeauna mult prea mare. Dar cât înseamnă o porţie normală, în cele din urmă? Porţiile de carbohidraţi pot fi măsurate prin raportare la pumnul strâns, iar o porţie de paşte nu trebuie să depăşească mărimea pumnului celui care o consumă. Învăţa cum arată porţiile potrivite şi pune deoparte mâncarea de care nu ai nevoie pentru masa următoare.