Ce să mănânci dimineaţa ca să scapi de burtă

Mic dejun sanatos slabit

Marți, 03 septembrieUltimul update Miercuri, 10 iunieDietă şi slăbire Sănătate Un mic dejun bine ales te ajută foarte mult în cura de slăbire.

mic dejun sanatos slabit ceva de slabit eficient

Iată ce să mănânci ca să scapi rapid de burtă! Ca să scapi rapid de burtă, dimineaţa trebuie să mănânci grăsimi sănătoase, proteine şi foarte puţini carbohidraţi.

Iată ce ar trebui să conţină mic dejun sanatos slabit mic dejun sănătos dacă vrei să slăbeşti. Ce să mănânci dimineaţa ca să scapi de burtă 1.

  1. Pentru a preveni apariţia senzaţiei de foame este bine ca la micul dejun să consumăm alimente bogate în proteine, care menţin senzaţia de saţietate.
  2. Ce să mănânci dimineaţa ca să scapi de burtă | Dietă şi slăbire, Sănătate | secretfantasy.ro
  3. Fructe in dieta de slabit

Nuci sau alune. Conţin grăsimi sănătoase, care sunt foarte importante atunci când mic dejun sanatos slabit să slăbeşti.

Articole recomandate

Adaugă la micul dejun o jumătate de avocado, şi el bogat în grăsimi sănătoase mononesaturate. Conţin şi grăsimi bune, şi vitamine, şi proteine.

În plus, se fac foarte repede, aşa că sunt alimentul ideal pentru dimineaţa.

Cateva idei de mic dejun sanatos

Adauga câteva legume crude şi ai obţinut micul dejun ideal. Iaurt sau alte lactate.

Pâine prăjită cu somon afumat la micul dejun

Fie că alegi iaurt, brânză sau o combinaţie de brânză şi smântână, îţi asiguri necesarul de calciu şi proteine. Fructe de pădure. Dacă nu îţi place iaurtul gol, adaugă un pumn de fructe de pădure: mure, zmeură, afine, etc. Sunt pline de antioxidanţi şi în plus sunt printre puţinele fructe indicate în cura de slăbire fiindcă au un conţinut mic de zahăr.

Poţi să alegi seminţe de chia, de cânepă, de in sau de susan.

mic dejun sanatos slabit reteta slabit rapida si eficienta

Toate sunt bogate în grăsimi sănătoase, necesare pentru cei care vor să scape de burtă. Amestecă seminţele cu puţin iaurt şi lasă-le un sfert de oră să se înmoaie, altfel nu pot fi digerate.

Idei pentru un mic dejun sănătos. Ce să mănânci dimineața

Tot din categoria grăsimilor sănătoase, peştele este un mic dejun ideal. Îţi dă energie pentru întreaga zi şi dă o senzaţie de saţietate de lungă durată.

Alege un peşte gras, de exemplu macrou sau somon. Sunt bune şi conservele dacă le alegi pe cele în suc propriu sau în ulei de măsline.

Ce să mănânci dimineaţa ca să scapi de burtă

Legumele te ajută să te saturi cu puţine calorii. Lângă nuci, alune, ouă sau brânză poţi pune o garnitură de legume: roşii, castraveţi, ardei gras, dovlecei, morcovi, ca să te asiguri că micul dejun este săţios şi sănătos. Idei de meniu pentru un mic dejun sănătos 1. O omletă din două ouă, câteva nuci şi două roşii.

mic dejun sanatos slabit obegrass slabeste

Un pahar de iaurt cu o lingură de seminţe de in, câteva nuci şi două felii de pâine. O salată din legume diverse cu măsline, două ouă fierte şi puţină carne rămasă de la masa de seară. O conservă de peşte cu castraveţi şi roşii.

Idei de meniu pentru un mic dejun sănătos

Un iaurt cu nuci sau alune crude şi fructe de pădure. O jumătate de avocado cu brânză şi doup felii de pâine integrală. Citește și